Munsab Ali Warsak
براے مہر بانی نیچے رجسٹریشن کلک کریں اور اگر آپ کا ریجسٹریشن ہوئی ہیں تو لوگ ان کلک کریں ، آپ سے گزارش ہیں کہ رجسٹریشن کرنے کے بعد لوگ ان ہوجائے - مدیر اعلٰی منصب علی
Munsab Ali Warsak
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

آغا خانی مذہب کا جلوہ

Go down

آغا خانی مذہب کا جلوہ Empty آغا خانی مذہب کا جلوہ

Post by Munsab Ali on Wed Mar 12, 2014 3:56 pm

یہ کونسا مذھب اور کونسا اسلام ھے ░░▒▓█
اسلام کو آج کل چاروں طرف سے فتنوں نے گھیر رکھا ھے۔ کہیں قادیانی فتنہ سرگرم عمل ھے، تو کہیں گوھر شاھی فتنہ اپنے پر تول رھا ھے. کہیں درباروں اور قبروں کو پوجا جا رھا ھے، تو کہیں آغا خانی اسماعیلی فرقے کی بنیاد پر فحاشی و عریانی کو مذھب کا حصہ بنائے بیٹھے ھیں.
زیر نظر تصویر آغا خانی فتنہ کے روحانی پیشوا کی ھے، جو عورتوں کا جسمانی استحصال کرنے کو عظیم مذھبی فریضہ سمجھتے ھیں. اس فتنے کے ماننے والوں کی کافی تعداد تو ملک بھر میں موجود ھے، لیکن شمالی علاقہ جات خصوصآ گلگت، سکردو اور بلتستان میں اس فتنہ کے پیروکار خاصی بڑی تعداد میں موجود ھیں، اور ان کی ایک بڑی تعداد کراچی کے پوش علاقوں میں بھی رھائش پذیر ھے .
ملک بھر میں پھیلی آغا خان لیبارٹریاں اور کراچی میں آغا خان ھسپتال و یونیورسٹی اس فتنے کی ترویج میں مصروف عمل ھیں. اس فتنہ کے پیروکار خود کو حضرت اسماعیل کے روحانی پیروکار قرار دیتے ھیں۔ جبکہ فحاشی و عریانی کے کے عاشق و دلدادہ دراصل شیطان کے پجاری ھیں اور انکا شمار اس صدی کے عظیم فتنوں میں کیا جاسکتا ھے، کیا یہ ایک اسلامی طریقہ کار ھے ؟؟؟

ایسا جلوہ کس مذہب میں ملتا ہے
Munsab Ali
Munsab Ali
Admin
Admin

Monkey
1013
Join date/تاریخ شمولیت : 07.03.2014
Age/عمر : 40
Location/مقام : pakistan

https://munsab.forumur.net

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum